اگر مي‌ خواهيد از کار با وزنه يک نتيجه خوبي بگيريد و عوارض جانبي شديدي را تجربه نکنيد ، پس بهتر است از مکمل هاي طبيعي بدن سازي استفاده کنيد. خوشبختانه اين روزها مکمل‌ هاي طبيعي در دسترس هستند و مي توانيد از انواع آن ها استفاده کنيد. رژيم غذايي و تمرين ورزشي هميشه بايد اولويت اول شما براي رسيدن به رشد عضلاني باشد. مکمل‌ ها در بين اين دو مورد در رتبه سوم اهميت قرار مي‌ گيرند که اگر از آن ها درست استفاده کنيد ، مي‌ توانند نتايج بهتر، بيشتر و سريع تر را براي شما ايجاد کنند.


 


1-شيک پروتئين


ليست قيمت و خريد


اگر مي خواهيد به اندازه کافي توده عضلاني داشته باشيد ، حتماً بايد بخشي از رژيم شما حاوي پروتئين باشد.


 


با دنبال کردن يک رژيم غذايي سالم با مقدار کافي پروتئين از گوشت قرمز ، ماهي و سبزيجات نتيجه خوبي را مشاهده خواهيد کرد.


 


اما زماني که به پروتئين بيشتري نياز داريد، شيک پروتئيني گزينه مناسبي خواهد بود. آسان ترين راه ها براي مطمئن شدن از مقدار مورد نياز  پوتئين براي رشد عضلاني در دسترس است.


 


7 استراتژي غذايي ساده بدنسازي براي افزايش حجم


 


شيک هاي پروتئيني ارزان هستند و راحت درست مي‌ شوند و معمولا طعم بسيار خوبي دارند‌. فقط بايد محتواي قند آن ها را بررسي کنيد‌. پروتئين براي مشکلات ايجاد شده و شديد بعد از ورزش بسيار مناسب مي باشد‌. همچنين وزن عضلات را بعد از تمرين بهبود مي بخشد.


ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

ساعت سلامتي youmovies خريد آنلاين ريموت کنترل جرثقيل معلم دانلود آهنگ و فيلم Jeff Chris Michael سياسي و مذهبي فوايد، آموزش هاي مفيد ، بدنسازي ، دانستني ها ، اسپورت Michael